Nabídka služeb
Nabídka služeb pro BD a SVJ
Nadstandardní služby pro naše klienty
- právní služby při zakládání bytového družstva
- právní služby při likvidaci bytového družstva
- služby při změně statutárních zástupců
Standardní poskytované služby v rámci Příkazní smlouvy
I. oblast technická
- udržování svěřeného majetku v bezpečném a provozuschopném stavu,
- vedení veškeré technické, stavební a uživatelské dokumentace domu, jednotlivých bytů a nebytových prostor,
- zajištění a evidence všech kontrol a revizí v termínech stanovených platnými právními předpisy a ve spolupráci s příkazcem odstranění zjištěných závad v požadovaných termínech,
- organizování výběrových řízení na dodavatele díla, zajištění stavebního dozoru,
- zajištění nepřetržité havarijní služby,
- zpracování ročních návrhů plánů oprav.
II. oblast evidenční a právní
- uzavírání nájemních smluv a jejich aktualizace,
- stanovení výše zálohových plateb na služby, stanovení výše fondu oprav,
- stanovení daní z nemovitostí, pojištění nemovitostí,
- měsíčně aktualizovaná evidence dlužníků, vedení a evidence realizovaných předpisů a dluhů,
- zabezpečení realizace inkasa nájemného a úhrad za služby poskytované s užíváním bytu formou SIPO, zpracování veškerých změn v předpisu měsíčních plateb a jejich navedení na Inkasní středisko,
- roční vyúčtování záloh na služby vůči skutečným nákladům na jednotlivé nájemce a vlastníky,
- vymáhání dlužných částek od uživatelů bytů přes právní službu u soudu. V ceně za správu je dále obsaženo zajišťování důkazních materiálů pro potřeby soudu, zastupování u soudu při návrzích na přivolení k výpovědi z nájmu bytu, návrzích na vyklizení bytu, návrzích na výkon rozhodnutí vyklizení bytu a návrzích na zaplacení dlužné částky včetně právní pomoci a poradenství v otázkách bydlení.
III. oblast finanční, účetní
- vedení účetnictví v souladu se zákonem o účetnictví,
- zpracování roční účetní uzávěrky včetně veškerých účetních výkazů a vypracování daňového přiznání,
- vypracování ekonomické části výroční zprávy o hospodaření včetně návrhu na rozdělení zisku nebo úhrady případné ztráty,
- kontrola veškeré fakturace – věcné uznání správnosti (přijaté i vydané faktury).
IV. oblast komunikace
- jednání v záležitostech smluvních, uzavírání smluv s dodavateli veškerých služeb a energií (VEOLIA, OVaK, ČEZ, SIPO atd.),
- zastupování příkazce při jednáních u veřejně-právních orgánů,
- evidence a vyřizování stížností ze strany uživatelů bytů ohledně vyúčtování služeb, jednání s uživateli bytů v souvislosti se změnami předpisů záloh na služby.
Nadstandardní služby
- právní služby při zakládání bytového družstva, společenství vlastníků jednotek
- právní služby při likvidaci bytového družstva
- služby při změně statutárních zástupců bytového družstva nebo společenství vlastníků jednotek – vypracování návrhu na změnu zápisu do obchodního rejstříku
- zpracování smluv o převodu bytů do osobního vlastnictví
- přepracování stávajících stanov na stanovy odpovídající nové legislativě
- zajištění Průkazu energetické náročnosti budovy
Pojištění
Naše realitní agentura má své právní zastoupení a daňového poradce. Přesto pro případné škody jsme pojištěni do částky 3 000 000,- Kč.
Právní poradna
Jako další službu navíc nabízíme pro zástupce bytových družstev a společenství vlastníků jednotek v naší správě bezplatnou právní poradnu s Mgr. Petrem Knittelem, který každou první středu v měsíci dochází do naší realitní agentury a je k dispozici s právní pomocí při řešení problémů v otázkách bydlení.
Ceník
Cena za správu je stanovena individuálně po dohodě s klientem podle velikosti spravovaného objektu a rozsahu poskytovaných služeb.